01.10.10

Veiksmei-

Šodien izlasīju- " Lai nopelnītu, ir jāstrādā. Lai kļūtu bagāts-jāizdomā kaut kas cits "

 tad nu lūk.. viens no variantiem ir nopirkt loterijas biļeti.. a ja nu veicas?!? :D

-tāpēc viens no mana saraksta punktiem ir nopirkt katra mēneša 27. datumā vienu loterijas biļeti... augustā man tas izdevās... nu datumu notrāpīt :)) ehh.. bet nepaveicās.. bet bija tuvu 2500Ls ...

Septembrī man galīgi datumi nojuka :)).. tāpēc biļeti arī nopirku tikai 30 datumā.. un veiksme ar pa gabalu.. pat ne tuvumā nestāvēja tādai aizmāršai kā es :(

Hmm.. jāizstudē kalendārs, kad būs 27 datums un svētdiena.. tad gan vajadzētu nevis vienu bet trīs biļetes pirkt :)))))) ( es esmu svētdienas bērns)


 Nu ko- mana laimīgā biļete vel mani kaut kur gaida :)))))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru