20.09.10

-mana mājasgrāmata-

 mana plāna sarakstā ir 10.punkts- ka man patīk statistika utt.. un tā gari nedomājot nopirku vienkāršu blociņu kur iekārtot savu mājasgrāmatu... ko tur rakstīšu?? hmm.. nu no visa kā pa druskai... nu kaut vai tos elektrības skaitītāja cipariņus.. un tad pasekot galu galā, cik tad mēnesī mēs notērējam to.. ko vēl??!?- pierakstīšu kad pēdējo reizi biju pie frizieres :)) jo eju labi ja gadā reizi.. un tad parasti friziere nosmej.. nu jā.... kas to lai atceras.. a kāpēc nepierakstīt?? ko vel- nu kaut vai to kad, no kura līdz kuram, mans bērns slimo.. jo nu dien aizejot pie ārsta nevarēju atcerēties kad meitas pēdējo reizi slimoja.. it kā jau super.. pāgajušo ziemu tiešām neslimoja, bet ir ziemas kad slimojas tik bieži :( vel ierakstīšu cik tad maksāju par pakas sūtīšanu uz ameriku un kad to darīju.. jo citādi- vecums nenāk viens :)) nu neatceros... :)) nu šādas tādas lietiņas pierakstīšu.... kāpēc gan ne... un jā.. lai mana mājasgrāmata būtu glītāka, uzadīju tai mazus vāciņus.. nu ir tāda interesanta rokās paņemt...


 Lai jauka jums šī rudens diena!

2 komentāri:

  1. ļoti skaisti vāciņi :) bet ideja interesanta, man piem., ir bijis, ka saglabāju tusiņa iepirkumu čeku ( nu tāda riktīga pasākuma ar garum garo čeku), pēc gadiem interesanti paskatīties, kā mainījušās cenas :)

    AtbildētDzēst
  2. nu jā.. kādu īpašo čeku var gan saglabāt.. laba doima ;)

    AtbildētDzēst