01.10.10

statistika-

kā jau minēju savā lietu sarakstā, tad man patīk statistika :))  bet es esmu liela aizmārša šai jomā un parasti ilgāk par trim mēnešiem man nekas nesanāk :)) nu dažreiz ilgāk... bet nu labi... neskatīšos atpakaļ.. un tā, savā mājasgrāmatā varu iegrāmatot, ka septembra mēnesī  ar mašīnīti esmu noripinājusi 1214km.. bākā salejot 86 litrus dīzelīša... nu ko lai saka.. tas ir ne daudz, ne maz.. ņemot vērā ka nekur tālāk kā pie mammuča nav braukts... mamma ir no manis aptuveni 35km...(70 turp atpakaļ) .. nu tas aptuveni.. kur man sanāk tie km?? .. bēdīgi bet fakts, ka Luīzes kājele sāp un man nākas katru dienu tomēr vadāt viņu uz skolu... vismaz tā viņai atviegloju kādu ceļa gabaliņu.. pietiek staigāsanas jau tāpat pa skolu :(

 elektrību septembra mēnesī esam notērējušas 181kw... hmm.. nu i nezinu vai tas ir daudz, vai maz.. bet plīts mums elektriskā un kāds pīrāgs tiek cepts gana bieži :)) fakts ir tāds- cik ir tik ir notērēts :)) gan tūlīt būs vel vairāk ...

citas statistikas man nav.. vismaz pagaidām.. neesmu izdomājusi uz ko vel man būtu interesanti atskatīties ;) 

2 komentāri:

  1. ūdens skaitītāja nav?

    ..nu jautrībai var mēģināt skatīt statistiku uz pārtikas tēriņiem, vai to - cik tieši pa mēnesi iztērēts piem maizei, pienam... ja smēķē - tad cigaretēm... :D

    AtbildētDzēst
  2. ūdens skaitītāja nav, bet ideja katru mēnesi parēķināt izmaksas kādam atsevišķam produktam gan varētu... piemēram kafijai :D paldies par ideju...

    AtbildētDzēst