14.09.10

atskatoties....

-nu jau ir pagājis tieši mēnesis kopš sāku ieklikšķināt dienas bildi... kā jau teicu, ni tur mākslas vērtība, ne galvenais tās dienas notikums, bet gan vienkārši mirklis :))  pirmajās dienās man pašai likās- nu ko es te ākstos..  bet sapratu, ja reiz iesāku, turpināšu... nu kaut kā jau tas raksturs arī manā vecumā jāaudzina :D un tā turpināju... jā.. bildes neieliekas katru dienu, jo nav ni laika ne vēlmes dažreiz datoru ieslēgt... bet nu nofočēt gan cenšos.. nezinu vai mans fotoaparāts to izturēs, bet nu... būs jau labi ;)
 atskatoties tagad uz šīm bildēm- tā ir man personīgi fantastiska sajūta... kādam liksies eh.. vai tad tu pati sevi fočēji?- ( tas bij 1.sept) jā.. jā.. fočēju gan... uzstādīju taimeri un ar meituci fočējāmies.. mācījos apgūt tādu opciju fotoaparātā :D.. jā,  fotoaparātam jau 6 gadi, bet vel to nebiju izmēģinājusi :D
 un atskatoties uz tām bildēm.. man atnāk emocijas.. tā ir fantastiska kolāža.. es atceros gan gaisa balonu pilnās debesis virs Madonas, gan tēju no āboliņu ziediem, gan to miglu.. gan strīpainās debisis kādā agrā rītā... jā.. bildes ir bez komentāriem.. bet nu man jau liekas ka dažreiz es gribu un man vajag :)) vienkārši paklusēt.... atskatījos uz bildēm un gribēju izvērtēt kura ta man pa šo laiku ir vis-vis..... bilde,bet nu nekādi nespēju.. katrai ir milzum liela vērtība manās atmiņu emocijās...

 jāsaka ka šo ideju nošpikoju no kāda bloga .. vandījos pa šiem latvijas 101 lietas blogiem un jā.. man tiešām šito vajag kā ēst :D.. paldies Agnesei, (ja nekļūdos).. par fantastisko ideju ;)

 Ja tev ir laiks un fotoaparāts.. noteikti izmēģini arī tu... NOTEIKTI!!!

1 komentārs:

  1. prieks, ka no manis var arī špikot, lai gan arī es šo ideju taču noskatīju glabālajā tīmeklī kaut kur :)

    pēc tam būs interesanti atskatīties atpakaļ uz senākām dienām :)

    AtbildētDzēst